22 Mayıs 2013 Çarşamba

Tofaş Şahin Resimleri Ve Sözleri

  Gaz, fren, şanzıman; Tofaşım yine Yan Yan !
 
Hani Yolda Yürürken Karşından Bi Kız gelir İçinden of Dersin YA iŞTE BEN SANA ONU HEP HAYKIRIYORUM ÇILGINCA
 
Koymazki ßana Terk Edip Gitmeler. ßendeki Bu 'tofaş' Aşkı Oldukça Zehir Olacak Sana Gündüz ve Geceler ...
 
Alayına isyan ölümüne yan yan, dostum biz şahinciyiz sende uyan...
 
 



Efsaneler unutulmaz. Helede bu Efsane TOFAŞ'sa...

ArtisLik Olsun Die DegiL , Tarzımız Olsun Diye YoLLardayız ;)

YanLamama EngeL OLacaksan Kusura Bakma SevgiLim Sanada Gider ;)  

 Yan yan Gitme Toz Olur..Faça yapma Söz Olur..Zaten Bende Benzin yok..Gaz atarsan Eyi Olur..

Egzoz'umuzun sustugu yerde, Kulakları sağır eden Ses Sistemimiz başlar ;)

Yengece Sormuşlar Neden Yan Yan Gidiyosun Diye O da Demiş Abi Ben Şahinciyim...

Sizi SevqiLinizLe caddeLerde 'YanYana' GörürLer Bizi OrtamLar'da 'YanYan' GörürLer ;)  


Bende Aşk'a İnanmazdım Zamanında..Şimdi ise Faça Şahin'im Var Altımda..

KaLbine gidEn yoL midenDEn geÇiyoRsa güzeLim farkETmeZ bn oRda dA yan ciZeriM... ♥

Kara Kara Farlarına Kurban Olurum..Yan Yan Gidişine Hayran Olurum..

Doğan GörünümLü Şahin Gibisin be sevgiLi... Ne "MaL" oLduğunu anLamam için "Arkan"dan Bakmam GerekiyoRmuş. . .   
Makyajsız Kız, Manifoldsuz Şahin olmaZ..
Geçen gün Bir 'Şahin'e Bindim İnanıRmısın Düz Gitmiyordu ...
Faça Şahin Gelir Yanaşır..İçi Dolu Çamaşır..Şu zamane Kızları Şahincilere Yanaşır..
CADDE’ye çıkarız abartıyı açarız varsa itirazı olan önünde yanlarız…
Sarı Şahin hızLandı..ÇeLik JantLar TozLandı..Kara Kızı Görünce, Nazım nazım nazLandı.. :)
Virajda Varsa Bariyer,aLdırma SEnde YAN veR :)
Parası Olan Değil Hastası olan biner TOFAŞ aşkı :)
Yapiştırın Gaza İnLesin,ÜLkemize GeLen TuristLer DinLesin ! BunLar Ne Yapıyor ? DedikLerinde KeLimeler Tercüme EdiLmesin;)
Müptelayım sana.. Ne okul sıralarında, ne de manita kollarında; tek hayalim 'yan yan' yollarda..
Biz aşkı meLekLerden caLmadık Tofaşk'dan caLdık .         

2 yorum: